Alviks IK

Kiosk information.
2022-07-14 15:18

Hej!

Här är en första version av kioskschemat.

Lägg gärna med detta på hemsidan också:
En gigantisk brasklapp för söndagen den 21/8, då vi antingen behöver kalla in massor med folk eller nästan inga alls. I kalendern är både stora och lilla konstgräsplanen bokad hela dagen, fram till kvällens herrmatch. Samtidigt ligger det flera ungdomsmatcher inlagda utan tider. Lite beroende på hur detta utvecklar sig kan det bli så att vi får ändra om ganska mycket i schemat. Ber därför så många som möjligt att försöka vara tillgängliga den 21/8. Om våra egna killar spelar den dagen räknar jag med att föräldrar till spelande barn kan hjälpa till i kiosken.

Har tagit bort de reserver jag listat tidigare. Lämnar helt enkelt till er själva att hitta ersättare. Om ni är inbokade på en tid som inte passar, byt med någon och meddela mig, så uppdaterar jag schemat.

Mvh,
/Johan

Mer information finns på mejlen.

Sponsorer2023-02-16 18:05
Kiosk information. 2022-07-14 15:18